Diagnostika VAG-COM 16.8.3 je vhodná pro koncern VW i další auta
Diagnostika motoru dnes patří k základním autoservisním činnostem. Moderní autodílna se tak neobejde bez speciálních přístrojů. Mezi kvalitní produkty, dostupné na našem trhu, se dozajista počítají modely VAG-COM 16.8.3 od amerického výrobce Ross-Tech, určené primárně pro vozidla koncernu VAG, ale i pro další auta.
Autodiagnostické přístroje VAG-COM 16.8.3 jsou naprogramovány tak, aby plně zvládaly diagnostiku i nejnovějších modelů vozidel, tedy i modelový rok 2017 a výše. Kromě toho zvládají práci i se staršími modely vozidel Volkswagen, Škoda, Audi či Seat – jmenujme např. Škoda Superb II či Octavia II, Volkswagen Passat B7, Audi A4 a A6 starších provedení, a další. Kromě toho jsou použitelné i pro většinu evropských a asijských vozů s podporou OBDII nebo EOBD. Jejich využití je tedy skutečně univerzální.
Diagnostické sady tohoto druhu jsou dodávány s nejnovějším propojovacím kabelem HEX-CAN V2. V balení je také propojovací kabel mezi počítačem a diagnostickou zásuvku vozidla HEX-CAN s integrovaným hardwarovým klíčem, obsahujícím originální licenci. Při diagnostice tedy nehrozí například problémy známé z méně kvalitních systémů, jako je například chybná nebo dokonce žádná komunikace mezi diagnostikou a vozidlem, chybné čtení kódů, atd. V balení je i licenční list zajišťující přístup k uživatelskému účtu s aktuálními verzemi programů a případných budoucích aktualizací. VAG-COM podporuje KKL i CAN diagnostiku, díky čemuž je možné se s ním připojit i k nejnovějším modelům vozidel.
Nejnovější verze VAG-COM mají například nové funkce nové měřené hodnoty pro řídící jednotky UDS / ODX / ASAM, programovatelné automatické postupy čtení hodnot skutečně najetých kilometrů z jednotek EDC16 či podporu nových UDS adres.
V nabídce obchodu MojeDílna.cz máme dva modely diagnostiky 16.8.3 – STANDART a MAX PROFI. Verze STANDART je klasická, standardně vybavená diagnostika, která bez omezení zastane požadovanou práci. Vylepšený model MAX PROFI navíc obsahuje příručku se všemi postupy pro diagnostiku VIS (VAG Info System) a program CodingCalculator, určený pro výpočet hodnot k nastavení různých řídících jednotek.
Obě verze pak mají společnou například kompatibilitu se systémem Windows, inovované tzv. Readiness Scripty s nápovědou, automatické aktualizování programů přes internet nebo schopnost přečtení skutečné hodnoty najetých kilometrů z řídicí jednotky motoru. To je užitečně zvláště u vozidel koncernu Volkswagen, jichž se problém se stáčením tachometrů velmi silně dotýká.
Modely STANDART i MAX PROFI jsou navíc vybaveny systémem v češtině. Jejich obsluha je tedy skutečně velmi jednoduchá a tím pádem také rychlá.