Reklamace, Výměna a Vrácení zboží

reklamace-vraceni-vymena-banner

Vaší důvěry si ceníme - využijte našich nadstandardních služeb

Víme, že ne vždy jde vše podle plánu, a proto tu pro Vás máme naše reklamační oddělení, na které se můžete obrátit ať už s reklamací, vrácením zboží nebo výměnou za jiné zboží, včetně odborné rady při výběru.

Pro běžně řešené případy tu máme vypracovaný on-line formulář, který vás navede krok po kroku. Pokud si i tak s něčím nebudete vědět rady nebo jen vyžadujete individuální přístup, obraťte se na nás na: reklamace@mojedilna.cz, tel: +420 530 514 843 případně využijte náš chat. 

Při vrácení či výměně posoudí stav technik. V případě použitého, či poškozeného zboží vás budeme informovat. Peníze vám budou následně vráceny o poníženou částku za použité zboží případně za uvedení do původního stavu.

Přesný proces rozhodne reklamační technik.

 

Nadstandardní služby

Pro více informací a výhod klikněte na službu


 

Reklamace zboží

Přístup k reklamacím

Snažíme se, abyste Vy, naši zákazníci, měli s reklamací minimum starostí. Proto jsme pro Vás připravili řadu nadstandardních služeb, abychom Vám reklamaci co nejvíce usnadnili. V obchodě MojeDílna.cz děláme vše pro to, aby reklamace proběhla hladce, rychle a k Vaší spokojenosti.

 

Naší vizí je, aby pro Vás slovo "reklamace" nebylo noční můrou.

 

K reklamacím přistupujeme zodpovědně, pokud nastane problém, není nám to lhostejné, a pokud naznáme, že by pro Vaše využití mohl být vhodnější produkt, tuto variantu Vám rádi nabídneme a nemusíte se bát, že by nám šlo o to prodat Vám vždy tu dražší věc. Důkazem, že nám nejde o zvýšení zisku v náš prospěch je ten, že ve většině případů přistupujeme k výrazným slevám tak, abychom se alespoň částečně přiblížili k ceně původního zboží, a to na úkor našeho výdělku. Přesně takto to u nás funguje, snažíme se hrát fér :)

Doprava VŽDY ZDARMA

Při reklamaci za dopravu k nám nic neplatíte!

Nechceme, aby zákazník, který nám vkládá důvěru tím, že nakoupí zboží v obchodě MojeDílna.cz, měl při případné reklamaci nějaké výdaje navíc. Proto doprava jde vždy na nás a v případě nutnosti se zboží přepraví na naše náklady. Nadrozměrné produkty si od zákazníka vždy svezeme sami. Dle dodané fotodokumentace reklamační technik posoudí situaci.

Stačí reklamaci nahlásit a nechat posoudit (pro zrychlení uvítáme, zaslat foto a stručný popis závady). O zbytek se postaráme my. K Vám přijede náš přepravce a zboží si odveze, případně u "výměnné zásilky" Vám rovnou doveze nové zboží. - ANO, tak jednoduché to je :)

Reklamace na základě fotek

Nabízíme urychlené vyřízení případných reklamací ve velmi krátkém termínu.

V mnoha případech nám k posouzení postačí foto poškození nebo vady zboží a stručný popis.

Pokud je poškození jednoznačné a není potřeba posouzení technikem nebo zaslání výrobci, reklamaci můžeme rychleji vyřešit, a to třeba "Okamžitou reklamací". Nejde to samozřejmě ve 100%, někteří výrobci chtějí zboží vidět, v tomto případě si pro zboží pošleme vlastního přepravce, Vy se tak o nic nestaráte.

Okamžitá reklamace

Našich zákazníků si ceníme, proto se snažíme řešit reklamace co nejrychleji a postupovat tak, aby pro Vás bylo řešení příjemné, rychlé a vy tak mohli zboží znovu používat.

Okamžitá reklamace je naše nadstandardní služba pro zákazníky, kterým nabízíme jednu z následujících možností rychlého vyřízení reklamace, nad rámec zákonem daných povinností. Abychom byli transparentní a Vy jste tak přesně věděli, na co máte v obchodě MojeDílna.cz nárok a jaké výhody Vám nabízíme, udělali jsme přehlednou tabulku s možnostmi řešení.

To, že si našich zákazníků vážíme platí, a proto ještě o něco více výhod mohou čerpat při reklamaci naši stálí registrovaní zákazníci.

Naše služby - reklamace Registrovaný Neregistrovaný  - chci se registrovat a čerpat výhody
Reklamace do 1.000 Kč
  • Okamžité zaslání nového kusu/dílu
  • Okamžitá výměna i za jiné zboží
  • Okamžité vrácení peněz
  • Okamžité řešení na základě dodaných fotek***
  • Okamžité zaslání nového kusu/dílu
  • Okamžitá výměna i za jiné zboží
  • Okamžité vrácení peněz
  • Okamžité řešení na základě dodaných fotek***
Reklamace nad 10.000 Kč
  • Výměna i za jiné zboží (po domluvě)
  • Vrácení peněz ve formě kreditů**
  • Náhradní nebo nový produkt
  • Okamžité řešení na základě dodaných fotek***
  • Okamžité řešení na základě dodaných fotek***
  • Klasická reklamace, dle zákona.

*Okamžitá reklamace platí jen u koncových zákazníků a při zjevné závadě, pokud není potřeba odborné posouzení výrobcem. Při nákupu na firmu (IČO) se řeší s individuálním přístupem, vždy však minimálně dle zákona.

**Kredity jsou připsány do peněženky na účet registrovaného zákazníka s platností 12 měsíců.

Poškozený balík řešíme za Vás

Reklamaci poškozených balíků od dopravců řešíme z naší strany. Od Vás, zákazníka, budeme jen potřebovat fotodokumentaci poškození a nahlášení do 24h od převzetí balíku.


 

Výměna zboží

Výměna obratem s dopravou zdarma, za jiné, klidně i levnější!

Nepovedlo se vybrat na první dobrou? Nevadí. Někdy je to opravdu těžké, a trefit se napoprvé podle Vašich představ, pokaždé nemusí vyjít :) Pomůžeme Vám. 

Výměnu zboží řešíme obratem za jiné s dopravou zdarma. Vaši věrnost oceňujeme a proto, pokud se rozhodnete pro výměnu za jiné zboží, doprava jde na naše náklady. Stačí si vybrat jiné zboží, v celkové hodnotě alespoň 50% z ceny původního zboží.

Výměna většinou probíhá formou "výměnné zásilky" (neplatí u nadrozměrů)- vybraný produkt Vám dopravce doručí a od Vás si vezme zpět pečlivě zabalené zboží na vrácení. Rozdíl v ceně vracíme na účet (při přeplatku) nebo doplatíte dopravci.

Využijte naší podpory a poraďte se s výběrem vhodného produktu. Naši zkušení kolegové Vám rádi poradí :)

Napište nám e-mail na reklamace@mojedilna.cz nebo přes chat, případně můžete zavolat +420 530 514 843


 

Vrácení zboží

30 dní pro vrácení zboží

V rámci nadstandardních služeb prodlužujeme lhůtu na vrácení nepoužitého zboží bez udání důvodu. Zákonem stanovených 14 dní pro odstoupení od smlouvy prodlužujeme na 30 dní. V rámci prodloužení jsou spojené i tyto podmínky:

Naše služby - vrácení zboží Registrovaný Neregistrovaný - chci se registrovat a čerpat výhody
Vrácení do 14 dní (dle zákona)
  • Vrácení peněz ihned na účet/hotově
  • Platí i pro firmy/IČO - nepoužité zboží
  • Vrácení peněz ihned na účet/hotově
  • Platí i pro firmy/IČO - nepoužité zboží
Vrácení po 14 dnech (do 30 dní)
  • Vrácení peněz ve formě kreditů*
  • Vrácení peněz ve formě dárkového kupónu*
  • Výměna za jiné zboží (alespoň 50% hodnoty)
  • Platí i pro firmy/IČO - nepoužité zboží
  • Vrácení peněz ve formě dárkového kupónu*
  • Výměna za jiné zboží (alespoň 50% hodnoty)

Vrácení použitého zboží - SKONTO 10% z prodejní ceny. Proč si bereme 10% z prodejní ceny při vrácení použitího produktu?
Spojené náklady k řešení: Doprava, obalový materiál, manipulace, administrativa, náklady na opravu (náklady na uvedení do původního stavu), případné další náklady na servis (platí při mechanických a elektronických produktů). Použitý produkt nelze prodávat jako nový. Sleva na použité zboží je u nás v rozmezí 10-35%, u poškozeného zboží je ještě výraznejší sleva (35+%). Na bazorové položky se vstahuje 6měsíční záruka.

Vrácení po 14 denní lhůtě (15. až 30. den) - primárně vracíme peníze v podobě kreditů (připsáním do vašeho účtu), případně dárkového kuponu v hodnotě vráceného zboží nebo výměnou za jiné zboží, alespoň do 50% hodnoty vráceného zboží.

*Výhodou kreditů je, že je můžete čerpat postupně, platnost 12 měsíců. Dárkový kupón, s platností 1 měsíc, musíte při objednávce vyčerpat naráz, nazpět se nevrací. Za nás však doporučujeme výměnu za jiné zboží - čerpáte jistých výhod viz výměna zboží" jako např. výměnná zásilka zdarma, přeplatek vám vrátíme.


 

Vyhrazujeme si právo neposkytnout nadstandardní služby zákazníkům, kteří zneužívají našich nadstandardních podmínek. V takovém případě bude vyloučen z nadstandardních služeb a budou se na něj vztahovat klasické reklamační podmínky dle zákona.