Reklamace, Výměna a Vrácení zboží
Vaší důvěry si ceníme - využijte našich nadstandardních služeb
Víme, že ne vždy jde vše podle plánu, a proto tu pro Vás máme naše reklamační oddělení, na které se můžete obrátit ať už s reklamací, vrácením zboží nebo výměnou za jiné zboží, včetně odborné rady při výběru.
Pro běžně řešené případy tu máme vypracovaný on-line formulář, který vás navede krok po kroku. Pokud si i tak s něčím nebudete vědět rady nebo jen vyžadujete individuální přístup, obraťte se na nás na: reklamace@mojedilna.cz, tel: +420 530 514 843 případně využijte náš chat.
Při vrácení či výměně posoudí stav technik. V případě použitého, či poškozeného zboží vás budeme informovat. Peníze vám budou následně vráceny o poníženou částku za použité zboží případně za uvedení do původního stavu.
Přesný proces rozhodne reklamační technik.
Nadstandardní služby
Pro více informací a výhod klikněte na službu
Reklamace zboží
Přístup k reklamacím
Snažíme se, abyste Vy, naši zákazníci, měli s reklamací minimum starostí. Proto jsme pro Vás připravili řadu nadstandardních služeb, abychom Vám reklamaci co nejvíce usnadnili. V obchodě MojeDílna.cz děláme vše pro to, aby reklamace proběhla hladce, rychle a k Vaší spokojenosti.
Naší vizí je, aby pro Vás slovo "reklamace" nebylo noční můrou.
K reklamacím přistupujeme zodpovědně, pokud nastane problém, není nám to lhostejné, a pokud naznáme, že by pro Vaše využití mohl být vhodnější produkt, tuto variantu Vám rádi nabídneme a nemusíte se bát, že by nám šlo o to prodat Vám vždy tu dražší věc. Důkazem, že nám nejde o zvýšení zisku v náš prospěch je ten, že ve většině případů přistupujeme k výrazným slevám tak, abychom se alespoň částečně přiblížili k ceně původního zboží, a to na úkor našeho výdělku. Přesně takto to u nás funguje, snažíme se hrát fér :)
Doprava VŽDY ZDARMA
Při reklamaci za dopravu k nám nic neplatíte!
Nechceme, aby zákazník, který nám vkládá důvěru tím, že nakoupí zboží v obchodě MojeDílna.cz, měl při případné reklamaci nějaké výdaje navíc. Proto doprava jde vždy na nás a v případě nutnosti se zboží přepraví na naše náklady. Nadrozměrné produkty si od zákazníka vždy svezeme sami. Dle dodané fotodokumentace reklamační technik posoudí situaci.
Stačí reklamaci nahlásit a nechat posoudit (pro zrychlení uvítáme, zaslat foto a stručný popis závady). O zbytek se postaráme my. K Vám přijede náš přepravce a zboží si odveze, případně u "výměnné zásilky" Vám rovnou doveze nové zboží. - ANO, tak jednoduché to je :)
Reklamace na základě fotek
Nabízíme urychlené vyřízení případných reklamací ve velmi krátkém termínu.
V mnoha případech nám k posouzení postačí foto poškození nebo vady zboží a stručný popis.
Pokud je poškození jednoznačné a není potřeba posouzení technikem nebo zaslání výrobci, reklamaci můžeme rychleji vyřešit, a to třeba "Okamžitou reklamací". Nejde to samozřejmě ve 100%, někteří výrobci chtějí zboží vidět, v tomto případě si pro zboží pošleme vlastního přepravce, Vy se tak o nic nestaráte.
Okamžitá reklamace
Našich zákazníků si ceníme, proto se snažíme řešit reklamace co nejrychleji a postupovat tak, aby pro Vás bylo řešení příjemné, rychlé a vy tak mohli zboží znovu používat.
Okamžitá reklamace je naše nadstandardní služba pro zákazníky, kterým nabízíme jednu z následujících možností rychlého vyřízení reklamace, nad rámec zákonem daných povinností. Abychom byli transparentní a Vy jste tak přesně věděli, na co máte v obchodě MojeDílna.cz nárok a jaké výhody Vám nabízíme, udělali jsme přehlednou tabulku s možnostmi řešení.
To, že si našich zákazníků vážíme platí, a proto ještě o něco více výhod mohou čerpat při reklamaci naši stálí registrovaní zákazníci.
Naše služby - reklamace | Registrovaný | Neregistrovaný - chci se registrovat a čerpat výhody |
Reklamace do 1.000 Kč |
|
|
Reklamace nad 10.000 Kč |
|
|
*Okamžitá reklamace platí jen u koncových zákazníků a při zjevné závadě, pokud není potřeba odborné posouzení výrobcem. Při nákupu na firmu (IČO) se řeší s individuálním přístupem, vždy však minimálně dle zákona.
**Kredity jsou připsány do peněženky na účet registrovaného zákazníka s platností 12 měsíců.
Poškozený balík řešíme za Vás
Reklamaci poškozených balíků od dopravců řešíme z naší strany. Od Vás, zákazníka, budeme jen potřebovat fotodokumentaci poškození a nahlášení do 24h od převzetí balíku.
Výměna zboží
Výměna obratem s dopravou zdarma, za jiné, klidně i levnější!
Nepovedlo se vybrat na první dobrou? Nevadí. Někdy je to opravdu těžké, a trefit se napoprvé podle Vašich představ, pokaždé nemusí vyjít :) Pomůžeme Vám.
Výměnu zboží řešíme obratem za jiné s dopravou zdarma. Vaši věrnost oceňujeme a proto, pokud se rozhodnete pro výměnu za jiné zboží, doprava jde na naše náklady. Stačí si vybrat jiné zboží, v celkové hodnotě alespoň 50% z ceny původního zboží.
Výměna většinou probíhá formou "výměnné zásilky" (neplatí u nadrozměrů)- vybraný produkt Vám dopravce doručí a od Vás si vezme zpět pečlivě zabalené zboží na vrácení. Rozdíl v ceně vracíme na účet (při přeplatku) nebo doplatíte dopravci.
Využijte naší podpory a poraďte se s výběrem vhodného produktu. Naši zkušení kolegové Vám rádi poradí :)
Napište nám e-mail na reklamace@mojedilna.cz nebo přes chat, případně můžete zavolat +420 530 514 843
Vrácení zboží
30 dní pro vrácení zboží
V rámci nadstandardních služeb prodlužujeme lhůtu na vrácení nepoužitého zboží bez udání důvodu. Zákonem stanovených 14 dní pro odstoupení od smlouvy prodlužujeme na 30 dní. V rámci prodloužení jsou spojené i tyto podmínky:
Naše služby - vrácení zboží | Registrovaný | Neregistrovaný - chci se registrovat a čerpat výhody |
Vrácení do 14 dní (dle zákona) |
|
|
Vrácení po 14 dnech (do 30 dní) |
|
|
Vrácení použitého zboží - SKONTO 10% z prodejní ceny. Proč si bereme 10% z prodejní ceny při vrácení použitího produktu?
Spojené náklady k řešení: Doprava, obalový materiál, manipulace, administrativa, náklady na opravu (náklady na uvedení do původního stavu), případné další náklady na servis (platí při mechanických a elektronických produktů). Použitý produkt nelze prodávat jako nový. Sleva na použité zboží je u nás v rozmezí 10-35%, u poškozeného zboží je ještě výraznejší sleva (35+%). Na bazorové položky se vstahuje 6měsíční záruka.
Vrácení po 14 denní lhůtě (15. až 30. den) - primárně vracíme peníze v podobě kreditů (připsáním do vašeho účtu), případně dárkového kuponu v hodnotě vráceného zboží nebo výměnou za jiné zboží, alespoň do 50% hodnoty vráceného zboží.
*Výhodou kreditů je, že je můžete čerpat postupně, platnost 12 měsíců. Dárkový kupón, s platností 1 měsíc, musíte při objednávce vyčerpat naráz, nazpět se nevrací. Za nás však doporučujeme výměnu za jiné zboží - čerpáte jistých výhod viz výměna zboží" jako např. výměnná zásilka zdarma, přeplatek vám vrátíme.
Vyhrazujeme si právo neposkytnout nadstandardní služby zákazníkům, kteří zneužívají našich nadstandardních podmínek. V takovém případě bude vyloučen z nadstandardních služeb a budou se na něj vztahovat klasické reklamační podmínky dle zákona.