Reklamace bez kompromisů - 100% lidský přístup, svoz zdarma

logo_md-krivky.pdf (1)

Vaší důvěry si ceníme - využijte našich nadstandardních služeb při reklamaci.

Víme, že ne vždy jde vše podle plánu, a proto tu pro vás máme naše reklamační oddělení, na které se můžete obrátit ať už s reklamací, vrácením zboží nebo výměnou za jiné zboží, včetně odborné rady při výběru.

PRODEJNA NA KONCI PARKOVIŠTĚ

 

Jednoduchý online formulář přes Retino

Už žádné složité procesy. Systém Retino vás povede krok za krokem. Reklamaci zadáte během pár minut prostřednictvím jednoduchého formuláře. Zajímá vás, jak probíhá vrácení přes Retino krok za krokem? Koukněte na náš jednoduchý návod zde.

  • Vyplníte formulář - naleznete jej ZDE
  • Obratem vás kontaktujeme a dohodneme se na dalším postupu.
  • Vyřízeno. 

Doprava zdarma – vždy a bez výjimky

Reklamace Vás nestojí ani korunu. Ať jde o cokoliv, dopravu hradíme my:

  • Standardní balíky i nadrozměrné zásilky.
  • U nadrozměrných zásilek zajistíme svoz přepravcem přímo k nám - reklamační technik vždy posoudí situaci.

Okamžitá výměna zboží do 1000 Kč vč. DPH

  • Zboží za méně než 1000 Kč vč DPH vám po posouzení obratem vyměníme za nový kus.
  • Když výměna není možná, vrátíme okamžitě peníze.

Reklamace na základě fotek 

Mnoho problémů umíme vyřešit rychle a pohodlně:

  • Vyfoťte poškození nebo závadu.
  • Popište stručně problém přes formulář Retino, případně e-mailem na reklamace@mojedilna.cz
  • My se postaráme o zbytek.
  • Pokud bude třeba osobní posouzení, pošleme si pro zboží vlastního přepravce.

Poškozený balík řešíme za Vás

Reklamaci poškozených balíků od dopravců řešíme z naší strany. V případě poškození balíku také okamžitě zasíláme nové zboží. V případě, že objednané zboží již není skladem, obratem vrátíme peníze. Bez ohledu na cenu zboží. 

 

Reklamační formulář a podrobné reklamační podmínky naleznete na této stránce

 

 

Vyhrazujeme si právo neposkytnout nadstandardní služby zákazníkům, kteří je zneužívají. Na tyto případy platí standardní reklamační podmínky dle zákona. 

Kompletní reklamační řád

  

Máte dotaz? Neváhejte kontaktovat našeho reklamačního technika!

Jirka Komárek, odborník s bohatými zkušenostmi v pneuservisu a auto-moto segmentu, poskytující profesionální přístup od prvního kontaktu.

Jirka je vám k dispozici každý pracovní den od 8 do 16 hod.

reklamace@mojedilna.cz
+420 530 514 843

Jirka (1)-min