Garantujeme expedici objednávek přijatých do 19. 12. do 15:00 ještě letos!

Rychlé a snadné reklamace se svozem zdarma

reklamace-vraceni-vymena-banner

Vaší důvěry si ceníme - využijte našich nadstandardních služeb při reklamaci.

Víme, že ne vždy jde vše podle plánu, a proto tu pro Vás máme naše reklamační oddělení, na které se můžete obrátit ať už s reklamací, vrácením zboží nebo výměnou za jiné zboží, včetně odborné rady při výběru.

 

Jednoduchý online formulář přes Retino

Už žádné složité procesy. Systém Retino vás povede krok za krokem. Reklamaci zadáte během pár minut prostřednictvím jednoduchého formuláře. 

  • Vyplníte formulář.
  • Kontaktujeme vás do 24 hodin a dohodneme se na dalším postupu.
  • Vyřízeno. 

Doprava zdarma – vždy a bez výjimky

Reklamace Vás nestojí ani korunu. Ať jde o cokoliv, dopravu hradíme my:

  • Standardní balíky i nadrozměrné zásilky.
  • U nadrozměrných zásilek zajistíme svoz přepravcem přímo k nám - reklamační technik vždy posoudí situaci.

 

Okamžitá výměna zboží do 1000 Kč vč. DPH

  • Zboží za méně než 1000 Kč vč DPH vám obratem vyměníme za nový kus.
  • Když výměna není možná, vrátíme okamžitě peníze.

 

Reklamace na základě fotek 

Mnoho problémů umíme vyřešit rychle a pohodlně:

  • Vyfoťte poškození nebo závadu.
  • Popište stručně problém přes formulář Retino, případně e-mailem na reklamace@mojedilna.cz
  • My se postaráme o zbytek.
  • Pokud bude třeba osobní posouzení, pošleme si pro zboží vlastního přepravce.

 

Poškozený balík řešíme za Vás

Reklamaci poškozených balíků od dopravců řešíme z naší strany. Od Vás, zákazníka, budeme jen potřebovat fotodokumentaci poškození a nahlášení do 24h od převzetí balíku.

 

 

Máte dotaz? Jsme tu pro Vás:

reklamace@mojedilna.cz

+420 530 514 843

 

Vyhrazujeme si právo neposkytnout nadstandardní služby zákazníkům, kteří je zneužívají. Na tyto případy platí standardní reklamační podmínky dle zákona. 

Kompletní reklamační řád