Služby
Postaráme se o vás od A do Z
U nás v Mojedílna.cz věříme, že zákazník je na prvním místě, a rádi děláme věci férově a poctivě. Chceme vám co nejvíc usnadnit práci i starosti - od prvního kliknutí v e-shopu až po případnou reklamaci. Tady je přehled našich služeb, které jsme nastavili tak, aby se vám u nás nakupovalo s pocitem jistoty a spolehlivého zázemí.
Expresní odeslání zboží
Když nakoupíte vercajk (nebo jiný kousek) skladem do tří odpoledne, my ho ještě ten samý pracovní den zabalíme a pošleme. Chápeme, že když se v dílně něco semele, není čas otálet.
Doporučujeme expres kurýra. Pokud jste z Brna nebo okolí, můžete se pro zásilku zastavit i osobně - zastavte se, dáme klidně kus řeči.
Jakmile balík opustí náš sklad, dostanete e-mail. Můžete tak sledovat, kde se váš nový "parťák do dílny" právě nachází.
Nad 3 999 Kč máte dopravu na nás. Platí pro každou objednávku, nezáleží, jestli na IČO, nebo ne.
Pokud na to vážně spěcháte, můžete si svou objednávku vyzvednout i osobně. Stačí nás kontaktovat, my všechno bleskově nachystáme a vy už jenom dorazíte. Posíláme SMS o vychystané objednávky.
U velkých či nadrozměrných položek (např. některé robustní stroje) řešíme dopravu individuálně, ale i tak snažíme, abyste nemuseli dlouho čekat.
Více informací na Doprava a platba


Reklamační proces bez komplikací
Stačí vyplnit krátký formulář, do 24 hodin se vám ozveme. Povíte nám, co se přihodilo, a my uděláme maximum pro rychlé vyřešení.
Pokud vám do dílny dorazí zmetek, svoz je na náš účet. Ať jde o drobný díl nebo velký balík, nemusíte platit ani korunu navíc.
Máme v týmu odborníka, který rozumí autodílnám a nářadí jako málokdo. Okamžitě pozná, kde je potíž, a vyřeší ji - ať už formou opravy, výměnou či vrácení peněz.
U nás se na nic nehraje. Mluvíme lidskou řečí, když něco drhne, ozvěte se a společně to dáme do kupy. Žádné složité formuláře, prostě sousedská domluva.
Zboží do tisícovky (včetně DPH) vám bez okolků obratem vyměníme za nový kousek - žádná složitá věda!
Více informací na Reklamace
Reklamace na základě fotodokumentace
Spoustu závad poznáme už z fotek, takže nemusíte nic složitě balit a posílat. Stačí nahodit fotky do Retino nebo je poslat e-mailem, zkušený technik na to mrkne a navrhne nejlepší řešení.
Jakmile fotky prohlédneme, hned se s vámi spojíme a řekneme, co dál.
Pokud bude potřeba zboží prohlédnout osobně, objednáme dopravu na naše náklady.


Výměna nebo vrácení zboží
U nás máte na rozmyšlenou klidně až 90 dnů. V prvních 14 dnech vracíme peníze rovnou, od 15. do 90. dne dostanete poukaz na další nákup (platný celý rok). Jediná podmínka - zboží musí být nepoužité a nepoškozené.
Objednali jste omylem jinou velikost klíče? Žádný problém. Kurýr přiveze správný kus a odveze ten původní.
Do 14 dnů posíláme peníze zpět na účet nebo je vyplácíme v hotovosti. Snažíme se, aby celý proces byl bez zbytečných kliček.
Více informací na Reklamace
Podpora pro firmy i drobné živnostníky
I když nakupujete na IČO, máte u nás dvoletou záruku. To se hned tak nevidí.
Klidně vracejte, měňte nebo reklamujte stejně snadno jako běžný zákazník.
Platí nejen pro firmy, ale i pro běžné spotřebitele, když se nářadí "unaví" po záruce. U spotřebitelů je to sice spíše vzácnost, ale postaráme se o každého, kdo pomoc potřebuje.
Poradíme vám, co s poruchou nebo jak na údržbu. Známe nářadí do detailu a rádi ho uvidíme makat na plné obrátky.
Máte servis, dílnu nebo větší firmu? Dostanete od nás lepší ceny, abyste mohli makat s kvalitním vercajkem a neřešit přitom každou korunu. Budujeme vztahy.
Když kupujete vybavení za víc než 30 tisíc, rádi vám ušijeme cenovku na míru. Stačí říct, co potřebujete, a domluvíme se na férové nabídce.
Pokud nakupujete do své dílny nebo autoservisu pravidelně a hodí se vám delší splatnost, vyjdeme vstříc. S klidem si tak můžete rozplánovat výdaje nebo překlenout náročnější období. To platí i pro státní správu, školy a instituce.
Více informací na Pro firmy


Bonus program a kupóny
Nasbírané body se vám načítají po každém nákupu, a vy je pak můžete využít jako slevu na další vercajk. Je to taková dílenská "odměna" za vaši věrnost.
Většinou je to na rok, ať máte čas si vybrat něco pořádného do dílny.
Máme rádi, když se k nám zákazníci vracejí. Proto pošleme něco navíc, když máte narozeniny, svátek, nebo když spolu slavíme třeba roční výročí na e-shopu. Stačí když se zaregistrujete
Více informací na Bonusový program
Specializovaná podpora a kontakt
Funguje každý všední den od 8:00 do 16:00. Když něco neštymuje, brnkněte, napište, určitě najdeme řešení.
Poradíme vám s výběrem nářadí, termíny dodání, dostupností - prostě s čímkoli, co vás napadne.
Vyjdeme vám vstříc, co to jde, ale když někdo přestřelí a opravdu zneužívá naše služby, musíme přepnout do standardních zákonných podmínek. Férovka na obě strany
Více informací na Kontakty

Už přes 10 let se snažíme o rychlé odesílání, férové jednání při reklamacích a dostatek prostoru pro výměnu nebo vrácení. A co je hlavní - vždycky hledáme cestu, jak vám vyjít vstříc. Od prvního e-mailu až po případnou pozáruční opravu jsme vaším parťákem (a klidně i na pokec).
Máte ještě chvilku?
Mrkněte se, proč se k nám zákazníci vracejí raz dva. Zjistěte, co všechno u nás získáte navíc - a proč má mojedilna.cz tolik spokojených "parťáků do dílny". Podívejte se na Výhody Mojedílna.cz