TPMS senzor CUB EU 433 MHz, programovatelný, s ALU ventilem - BAZAROVÝ produkt
BAZAROVÉ ZBOŽÍ: 1x nainstalováno a demontováno, neprogramováno.
Záruka 6 měsíců na bazarové zboží pro firmy i koncové spotřebitele.
Senzor systému TPMS – výměnný elektronický snímač tlaku v pneumatice, programovatelný, pro ALU i plechové disky – CUB EU
Sensor TPMS nahrazuje originální senzory vozidel vyrobených v EU i USA a díky speciálnímu patentu se hodí na všechna ocelová i hliníková kola.
Možnost provedení identické kopie s původním snímačem – bezdrátové klonování pomocí přístroje CUB Sensor AID.
Dlouhá životnost: díky funkci sleep baterie vydrží 5-7 let, kvalitní hliníkový ventilek pro ALU kola dodávaný v sadě vydrží po celou dobu funkčnosti baterie.
Testováno s opravnými sadami na pneumatiky – senzor se ani při jejich použití nepoškodí.
V případě, že je vozidlo systémem TPMS (Tyre Pressure Monitoring System – systém monitorování tlaku v pneumatikách) vybaveno, musí být funkční. Pokud systém nefunguje, auto neprojde STK, řidiči navíc hrozí postih ze strany policie nebo pojišťoven, a to i v případě nezaviněných nehod.
Upozornění:
Sensor systému TPMS je schopen automatického párování s vaším vozem, je však nutno ověřit kompatibilitu s vozem dle přiloženého souboru (viz. níže).
Technické údaje:
Utahovací moment převlečné matice ventilu: 4 Nm
Utahovací moment šroubku: 2 Nm
Pracovní frekvence: dle evropské normy 433 MHz
Výdrž baterie: 5–7 let
<P>Tabulku způsobu načtení senzoru v jednotlivých podporovaných vozech najdete <A href="https://www.pneub2b.eu/DocumentsHandler.ashx?t=cubtpms"><STRONG>zde</STRONG></A>.</P>
Doplňkové parametry
Kategorie: | Nevybavené montážní dílenské vozíky na nářadí |
---|---|
Značka: | CUB |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Naše senzory značky CUB jsou kompatibilní se všemi originálními monitorovacími systémy tlaku v pneumatikách.
Senzory pokryjí přes 90 % vozidel s TPMS snímači a fungují jako originální snímače. Provoz snímače senzoru je jednoduchý - tlak vzduchu působí na membránu prostřednictvím malého otvoru. Rozdíl tlaku je poté převeden na rozdíl napětí. Ten komunikuje radiovými vlnami s řídící jednotkou v automobilu.